Milli Eğitim Bakanlığı tarafından verilen ve okulumuz tarafından öğrencilere dağıtılan tabletlerde kullanılmak üzere, tabletler ile birlikte dağıtılan SIM kartlarda Kayıp, Arıza, Bloke olma vb. sorunlar meydana gelmektedir.
Bu sorunlar ile ilgili kullanıcı hatalarından öğrenci velisi sorumludur.
SIM kartlarla ilgili meydana gelebilecek sorunlarla ilgili olarak aşağıda belirtilen çözüm yolu takip edilecektir:
Tablet verilen öğrencimizin velisi tarafından;
Türk Telekom SIM Kartlarında; Trabzon Ortahisarda bulunan kanuni telekom abone merkezine gidilecek, MEB kurumsal hat servisine numarayı bildirip, yeni SIM kart talep edeceklerdir.
Vodafone SIM Kartlarında; Trabzon Merkezdeki Vodafone abone merkezlerinden birine gidecekler , MEB kurumsal hat servisine numarayı bildirip, yeni SIM kart talep edeceklerdir.
Turkcell SIM Kartlarında; İlgili firmaya bildirim yapılması için aşağıdaki bilgilerin eksiksiz olarak müdürlüğümüze bildirilmesi, müdürlüğümüz tarafından Turkcell firmasına e-mail gönderilmesi gerekmektedir.
Meydana gelebilecek arızalar ile ilgili okul yönetimi bilgilendirilmelidir.